GY.I.K.

Hogyan készülnek a GION termékek?

Minden GION termék a budapesti műhelyünkben készül, szakértő iparművészünk és csapata által. A gyártás során csak a legkiválóbb, minőségi bőrökkel, kellékekkel és kiegészítőkkel dolgozunk.

Hogyan tervezik meg a GION termékeket?

A GION márka nem a megszokott őszi/téli és tavaszi/nyári kollekciókat alakítja ki. Ám alapítása óta a márka minden szezonra újdonságokat alkot, legyen az egy eredeti kreáció, egy új funkció vagy forma hozzáadása egy már meglévő termékhez-termékcsoporthoz, vagy egy új bőr, esetleg szín használata a már meglévő modellek esetében. Az egyedülálló megoldás eredménye az immáron több mint 300 eredeti alkotás. A tervezés és alkotás ezen filozófiájának eredményeképpen tudjuk garantálni azt vásárlóinknak, hogy bizonyos, klasszikus modellek kivételével minden termék limitált mennyiségben kerül forgalomba.

A GION családi vállalkozás?

Igen, a GION márkát 1997-ben alapítottuk. Hátterét egy több, mint 3 és fél évtizedes múlttal rendelkező, erős családi vállalkozás biztosítja.

Rendelhetek egyedi terméket?

Igen, örömmel dolgozunk veled együtt és segítünk megalkotni az egyedi terméket, amit kitaláltál. A további részletek egyeztetése véget arra kérünk, lépj velünk kapcsolatba.

Hogyan vigyázhatok a GION termékemre?

Ha nálunk vásárolsz, minden esetben adunk egy kezelési útmutatót az adott termék mellé, hogy megismerhesd a javasolt használati és kezelési módot. Kérjük tartsd szem előtt, hogy ezen tanácsok betartásával őrizheti meg a termék eredeti, jó állapotát.

Mindazonáltal, ha mégis felmerülne valamilyen probléma, vagy kérdésed lenne, bátran lépj kapcsolatba velünk. A termékek utóéletének nyomonkövetése fontos része a vállalatnak és feladatának tekinti a meglév? produktumok életének meghosszabbítását. Attól függ?en, hogyan és milyen célra használják, egyik, vagy másik elem cserére, vagy javításra szorulhat. Amennyiben valamely GION terméked javításra szorul, kérlek lépj velünk kapcsolatba, vagy hozd el azt bemutatótermünkbe.

Mindazonáltal, ha mégis felmerülne valamilyen probléma, vagy kérdésed lenne, bátran lépj kapcsolatba velünk. A termékek utóéletének nyomonkövetése fontos része a vállalatnak és feladatának tekinti a meglévő produktumok életének meghosszabbítását. Attól függően, hogyan és milyen célra használják, egyik, vagy másik elem cserére, vagy javításra szorulhat. Amennyiben valamely GION terméked javításra szorul, kérlek lépj velünk kapcsolatba, vagy hozd el azt bemutatótermünkbe.

Mit tegyek, ha egy GION termékem javításra szorul?

Ha valamely GION terméked javításra szorul, kérlek lépj velünk kapcsolatba, vagy hozd el azt bemutatótermünkbe. A táskát megvizsgálva megállapítjuk, tudunk-e segíteni és tájékoztatunk ennek részleteiről (mint pl.: költség, elkészítési idő). Fontosnak tartjuk, hogy a használatban lévő termék élete végéig megőrizze jó állapotát és ezzel az Ön elégedettsége is teljes legyen.

Kérjük vedd figyelembe, hogy a bőr élő struktúra, s ennek megfelelően kell vigyázni rá. Minden esetben, ha megveszed valamely termékünket, adunk egy kezelési útmutatót mellé. Többféle kezelési mód közül választhatsz, a bőr típusától függően, de fontos, hogy cipőkrémet sose használj - nyomot hagyhat a terméken és a ruha is elszíneződhet!

Valóban kézzel készülnek a GION termékek?

A GION fő értéke abban rejlik, hogy minden egyes terméke gondos kézműves munka eredménye. Munkája során egy igazi mester és szakértő csapata hagyományos technikát ötvöz modern megoldásokkal és anyagokkal, hogy a legjobb minőséget nyújthassa. A tervezéstől kezdve, a kivitelezésen át a forgalmazásig minden munkafolyamat elvégzése állandó felügyelet alatt történik.

Milyen bőröket/anyagokat használ a GION?

A GION termékek gyártása során növényi cserzésű, olasz bőröket használunk. A bőrök többsége marha, vagy bivaly, de jellemző a kecske, bárány, vagy egzotikus eredetű bőr (angolna, kígyó, gyík, aligátor, strucc, rája vagy cápa) feldolgozása is.

A bőr típusának kiválasztása a végső termék későbbi használatától függ. Mi minden esetben figyelünk arra, hogy csak a legjobb minőségű alapanyaggal dolgozzunk. Szakembereink szenvedélye és szakértelme nem csak a bőr gondos kiválasztásán, hanem annak feldolgozásán is látszik. Csak a legszebb részeket használjuk fel a gyártás során.

Léteznek állandó színek és bőrtípusok (fekete, barna, piros, fehér), de sokszor egyedi színezéssel találkozunk. Ennek eredményeképpen, sok esetben a limitált darabszámú termékek egyikét tudhatod magadénak.

Amennyiben a kép alapján nem tudsz dönteni, írj nekünk és emailen küldünk neked egy fotót a választott bőrről.

A termékeken használt fém kellékek és bélések szintén olasz gyártmányok.

Lehetséges, hogy a színek eltérnek a képernyőn és a valóságban?

Mindent megteszünk, hogy a termékeink színe a lehető legpontosabban jelenjen meg a website-on. Mivel azonban a színek megjelenítése függ a te képernyődtől (és annak beállításaitól) is, nem tudjuk garantálni, hogy a monitor kijelzője valósághűen tükrözi-e a termék valódi színét.

Amennyiben a kép alapján nem tudsz dönteni, írj nekünk és postafordultával küldünk neked egy b?rmintát.

Megtalálhatom a GION termékeket boltokban is?

A termékeink elérhetőek bemutatótermünkben:
1026 Budapest, Gábor Áron u. 74. (Rózsakert, 1. emelet)
Tel.: +36 1 391 5895

Hol vásárolhatom meg a GION termékeket?

Magyarországon budapesti bemutatótermünkben és viszonteladóinknál találhatóak meg a GION termékek.

Milyen mód(ok)on fizethetek internetes megrendelés esetén?

A PayPal használata a fizetés egyik leggyorsabb és legbiztonságosabb módja. FONTOS: nem szükséges PayPal felhasználói fiókot létrehozni ahhoz, hogy megvegyél egy terméket! Saját bankkártyádat is használhatod fizetésre a PayPal-on keresztül (a főbb bankkártyát elfogadja).

A kártyát csak a fizetés pillanatában terheljük meg, az általad jóváhagyott összeggel. A bankszámlakivonaton az adott vásárlás megnevezése az alábbi: GION vásárlás.

Amennyiben a fent említett fizetési módok egyik sem elfogadható számodra, vagy valamilyen probléma merülne fel, kérjük lépj velünk kapcsolatba és legjobb tudásunk szerint segítünk neked.

Megrendeltem egy terméket, mi a következő lépés?

A termék megrendelésével és kifizetésével elindítottad a folyamatot és nincs más teend?d, mint várni. Magyarországon, Budapesten vesszük fel a megrendelést és ha az adott termék van is raktáron, 3 munkanapon belül útjára bocsájtjuk a FedEx segítségével.

Abban az esetben, ha szeretnéd megváltoztatni a megrendelésedet, vagy más terméket is szeretnél még hozzáadni, először le kell mondani a meglévő megrendelést és helyette újat leadni. Amennyiben erre kerülne a sor, kérlek azonnal lépj velünk kapcsolatba emailen keresztül. Ha a megrendelést már feldolgoztuk és a csomagot feladtuk, sajnos nincs mód annak megváltoztatására.

Mennyi idő alatt kapom kézhez a terméket?

A megrendelést Magyarországon, Budapesten kezdjük feldolgozni. Ha az adott termék van is raktáron, 3 munkanapon belül útjára bocsájtjuk a FedEx segítségével. Csupán pár napba telik a csomagot eljuttatni hozzád (kb. 3-5 munkanap).

A FedEx által szállított csomagok biztosítva vannak, ám a szállítási id? csupán tájékoztató jelleg?, garanciát sajnos nem vállalhatunk rá. A vámkezelési eljárás id?tartamát nem tartalmazza.

Nyomonkövethetem a megrendelésemet?

A FedEx által szállított csomag nyomonkövethető egy egyedi kód segítségével.

Milyen szállítási költséggel számoljak?

A szállítási költség ingyenes majd minden országba.

Magyarországon lehetőség van a kiválasztott termék ingyenes, bemutatótermünkben való átvételére is. Ha ezt a lehetőséget választod, kérjük lépj velünk kapcsolatba, hogy leegyeztethessük a találkozót.
Bemutatóterem: Rózsakert, 1. emelet (1026 Budapest, Gábor Áron u. 74.)

A világ minden pontjára vállaltok szállítást?

Világszerte veszünk fel és teljesítünk megrendeléseket. A megelőlegezett bizalomnak megfelelve, a lehető leggyorsabban igyekszünk eljuttatni új tulajdonosához a kiválasztott terméket. Megbízható és gyors partnerünk, a FedEx segít nekünk mindössze pár napon belül leszállítani a csomagodat.

A FedEx által szállított csomagok biztosítva vannak, ám a szállítási idő csupán tájékoztató jellegű, garanciát sajnos nem vállalhatunk rá. A vámkezelési eljárás időtartamát nem tartalmazza.

Kérjük mindig ellenőrizd a szállítási címet! Ha a megrendelés leadása után szeretnéd megváltoztatni azt, kérjük mihamarabb lépj velünk kapcsolatba. Amennyiben a csomagod már úton van, sajnos nincs lehetőség a szállítási cím megváltoztatására.

Ha a szállítási cél nem elérhető, kérjük lépj velünk kapcsolatba.

Szükséges adót, vagy egyéb járulékos díjat fizetnem egy vásrlás során?

Az üzlet nemzetközi jellege miatt a weboldalon feltüntetett árak nem tartalmaznak adót és/vagy szállítási, ill. egyéb költséget.

Amennyiben EU székhelyű vásárló vagy úgy - még fizetés el?tt - a 27%-os forgalmi adóval megnövelt összeget adjuk meg. Minden esetben, ha interneten keresztül rendelsz meg tőlünk egy terméket, még fizetés előtt ellenőrizheted a teljes, szállítási költséget is tartalmazó árat.

NEM EU SZÉKHELYŰ VÁSÁRLÓK SZÁMÁRA: az apróárukat (mindent, kivéve a táskákat) jellemz?en nem vámoltatják meg és nem kell értük további díjakat fizetni. A nagyobb méretű áruk általában vámkezelésen esnek át, s import díjakat, valamint adót kell fizetni azok átvételekor. A szabályok és rendeletek országonként és államonként eltérőek, ezért további részletekért kérjük forduljon az illetékes vámhivatalhoz.

Az egyedi, vagy helyi adókért, melyek nemzetközi megrendeléskor felmerülhetnek országodban, sajnos nem tudunk felelősséget válalni - a járulékos költségek minden esetben téged terhelnek.

Mik a visszatérítéssel kapcsolatos tudnivalók?

Abban a sajnálatos esetben, ha nem vagy elégedett a termékeddel, kérjük 14 munkanapon belül lépj velünk kapcsolatba és segítünk az áru visszajuttatásával kapcsolatos kérdésekben. Fontos, hogy az így visszajutatott áru mellé mindenképpen mellékeld a számla másolatát. A visszajuttatandó terméket a kézbesítéstől számított 14 napon belül fel kell adni. Ahogy a csomag megérkezik hozzánk, eredeti, használatlan állapotában, PayPal-on keresztül visszafizetjük a termék árát. A visszavétel során felmerül? esetleges szállítási, vagy költségeket nem tudjuk visszatéríteni.

Kérjük vedd figyelembe, hogy az EU-n kívülről érkező termékeket pótdíjjal, vámkezelési illetékkel terhelik. Amennyiben az áru sérült, sajnos annak árát és az esetlegesen felmerülő, kapcsolódó díjakat nem tudjuk visszatéríteni.

Kérjük vedd figyelembe, hogy az akciós, valamint kedvezményes termékek díját nem áll módunkban visszatéríteni.
Amennyiben kérdésed merülne fel még vásárlás előtt, írj és szívesen válaszolunk neked.

Bemutatóterem

Rózsakert Bevásárlóközpont
1026 Budapest,
Gábor Áron utca 74.

+36 1 391 5895

facebook

és légy részese mindennapjainknak!

Hírlevél

Iratkozz fel és értesülj elsőként a legfrissebb hírekrő!
Minden jog fenntartva   |   GY.I.K.   |   Adatvédelem